۱۴۰۴ شنبه ۲۵ آبان

شرح وظایف

شرح وظایف مدیر توسعه سازمان و تحول اداری:

·         برنامه ریزی برای نهادینه کردن نظام برنامه ریزی عملیاتی در راستای برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه و مشارکت در تدوین برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه

·         برنامه ریزی برای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح خدمات رسانی

·         برنامه ریزی و استقرار نظام پیشنهادات جهت بهره وری و بهبود ارائه خدمات  درراستای  کاهش هزینه های جاری، بهبود رویه های اجرایی،گسترش تفکر گروهی

·         برنامه ریزی ونظارت برجایریزی پست های سازمانی

·         برنامه ریزی ، نظارت ، اجرای و ارزیابی پروژه جانشین پروری و شایسته سالاری

·         برنامه ریزی ونظارت برتهیه شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد در سطح دانشگاه /دانشکده(جشنواره شهید رجایی)

·         برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های اصلاح نظام اداری، توسعه و ترویج مفاهیم تحول در دانشگاه/دانشکده

·         برنامه‌ریزی جهت استقرار و توسعه نظام جامع مدیریت دانش و یادگیری سازمان در سطح دانشگاه/دانشکده

·         مهندسی مجدد،تحلیل و طراحی سیستم ها و روش های انجام کار با هماهنگی و همکاری واحدهای مرتبط دانشگاه

·         بررسی و ارائه پیشنهادهای ادغام،  انحلال و یا ایجاد واحدهای سازمانی به مرکز توسعه مدیریت وتحول اداری  وزارت متبوع

·         بررسی و ارائه پیشنهاد بازنگری و اصلاح ساختار،شرح وظایف واحدها،پست های سازمانی واحدهای تابع دانشگاه

·          ارائه پیشنهادهای کاربردی براي طرح در شوراها و کميته هاي برون سازماني مرتبط با حوزه کاري وپيگيري مصوبات

·         ارائه راهنمایی و مشاوره به واحدهای تابعه دانشگاه/دانشکده درباره اصلاح، بهسازی و ارتقاء فرآیندها

·         بررسی و اصلاح روش‌ها، رویه‌ها و فرآیندهای انجام کار در واحدها به شورای راهبری توسعه مدیریت  دانشگاه برای ارتقاء بهره‌وری، کارایی و رضایت ارباب‌رجوع و کاهش هزینه‌ها

·         نظارت بر اجرای قوانین و مقررات و بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوط به برنامه های مرتبط

·         نظارت بر برگزاری وشرکت درجلسات کمیته های مرتبط باحوزه فعالیت وارائه نظر پیرامون موضوعات مطرح شده

·         نظارت بر ابلاغ‌های سطوح سرپرستی، مدیریتی و سایر کارکنان منطبق با تشکیلات تفصیلی مصوب دانشگاه/دانشکده

·         نظارت بر اجرای ضوابط انتخاب، انتصاب  مدیران درکمیته مدیران

·         نظارت بر بروز کردن مستمر بانک های اطلاعاتی مرتبط با مهندسی سازمان، مهندسی مشاغل، برنامه ریزی  عملیا تی و سایر سامانه ها

·         نظارت بر حسن اجرای ساختار و تشکیلات مصوب دانشگاه/دانشکده

·         نظارت  بر تشکیل کمیته های تخصصی در فرایند پیشرفت مدیریت بهره وری

·         ایجاد بستر مناسب استقرار مدیریت کیفیت خدمات دانشگاه و واحدهای تابعه

·         شرکت در کمیته اجرایی گروه مهندسی مشاغل

·         مطالعه وبررسی درزمینه نیازهای آموزشی وبرنامه ریزی دوره های آموزشی کارکنان و مدیران درسطوح مختلف بر اساس نیاز سنجی های انجام شده واجرای دوره ها

·         تعیین اولویت های طرح های تحقیقاتی و راهنمایی مدیران وکارشناسان در ارائه طرح های hsr

·         تهیه و ارائه گزارش‌های عملکرد به‌صورت دوره‌ای به مسئولین و مراجع مربوطه

·         انجام سایر امور محوله در راستای اهداف و وظایف از سوی مقام مافوق

 

انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
آ+
آ
آ-